And we laught, and we cried.

Seg dag på jobbet men bjöd ändå på lite skratt och fika. En bra måndag!

Träningen på gymmet blev inställd så idag blir det bara innebandy, skönt det!
Höll på att göra översvämning i tvättstugan förut också, vilket hade varit mindre mysigt.
Alla andras jävla skit som skulle flytit upp över golvet. Men jag hade tur!

Annars ser väl den här veckan ut som alla andra veckor.
Förutom att jag ska storhandla för första gången sen april imorgon haha.
Det är ju bara ett år, ingenting.
Sen får gärna dagarna bara springa iväg, ge mig helg för tusan!
Jag har redan laddat upp, för jag ska visa hur jävla bra jag är.
Ajöken!


Kommentarer
Postat av: Hmmmmmmm

Mm en riktigt rolig måndag vare du sölve

2012-02-27 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0