Falla fritt

Det där med bara en fylla i helgen gick sådär.
Efter en runda på HagebyCentrum med Kim och Linnea blev ölsuget för stort.
Så det blev några öl hemma hos Emil men höll mig faktiskt lugn, jag kan visst!

Lördagen spenderades i soffan med trevligt sällskap innan det blev dags att fixa till sig och bege sig till Mickis.
Dock hamnade jag på Domino en sväng med Johnny och Paga innan Kim plocka upp mig för att glida bort mot Sågträffen. Och där kan ju helgens snyggaste kille ha hållt till iaf haha.
Sen drog jag med mig mina Dominovänner till Wasa där kvällen avslutades.

Och nu sitter jag här i soffan och har precis betalt räkningar och ätit tacos.
Tänker inte skriva ett skit mer för skrivhumöret finns inte.
Nu ser vi fram emot nästa helg!



Ta mig tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0