Fort ska det gå, då trivs jag!

Ännu en helg har passerat i en himla fart. Varför ta det lugnt när man inte behöver?

Fredagen tillbringades ute hos pappa och Eva med god mat, god dricka och gott sällskap. Va länge sedan jag va där så det va verkligen på tiden!

Lördagen började i sporthallen för att sitta i secket på herrarnas match. Kom dit full och gick därifrån bakfull som en gris i spöregn innan lillebror plockade upp mig.
Efter lite vila vare dags för tvspel och lite grogg. Kan säga som så att jag är grym på hockey men fan inte på åka skridskor runt runt i en ring (vet i fan vad det heter)

Sov alldeles för länge idag så kommer ha grymma problem med att somna ikväll. Matchen gick skit med kul hade jag. Årets självmål stod jag nog för oxå. Vänster bredsida rakt in i mål, vackert!

Nu ligger jag i soffan och försöker samla energi till kommande vecka. Det kommer gå kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0