Jag bara saknar ditt gamla dig.

Snart har ännu en hel arbetsvecka passerat. Fan så skönt!

På söndag är det dags för match i innebandyn igen. Ska bli kul då det va två helger sen vi lirade senast. Och den här gången har vi faktiskt chans att ta poäng på riktigt!

Imorgon ska jag glida in till Kneippen för ett besök hos Johnny och lite vin så får vi se vart kvällen slutar.
Det blir nog himlarns trevligt iaf :)

Förresten måste folk ha jävlats massa med mig på senaste. När jag kom hem från jobbet låg det en ballong nere i min trapp och jag blev rädd för att gå förbi för att någon skulle spela mig ett spratt.
Hur illa är inte det? :D Rätt kul va det, garvade åt mig själv efter.

Nu ska det fixas och trixas innan det är dags för innebandy med herrlaget.
Kommer dö, kommer göra ont att få skott på sig och kommer förhoppningsvis vara död efter.
Hej-på-er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0