Va fan...!

Deppig dag idag och jag har inte direkt en aning om varför! Bara en aning. Det som gått så bra, allt som varit så kul. Så hoppas på bättring imorgon!

Helgen var iaf kanonkul! Fredagen bestod av ett litet besök på Ikea och sedan en film med finfina vänner och lite Wii-spel :)
På lördagen begav jag mig ännu en sväng till Ikea innan jag åkte in till Cissi för party med jobbtjejer och utgång! Kvällen slutade fint och dagen efter startades i stort sett utan bakfylla, tack Gud du finns :) Efter ett par timmar blev det ett besök i Himpahallen med Niclas och Viktor för att se Hästen lira lite hockey.
Kvällen avslutades i soffan med resten av godiset från fredagen. Kan en helg bli bättre? Allt fanns fan med :)

Så nu hoppas jag på ännu en kanonhelg! Dock vet jag inte vad som händer mer än match i Åtvidaberg på söndag. Känns ju sådär :D

Nu blir det en sista sväng ner till tvättstugan innan det är dags för skivstång och spinning. Jag HATAR spinning, det är idioti.
Adjökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0