Där jag vill vara

Man skulle kunna säga att jag verkligen vill tillbaks till Thailandet.
Vi slog oss samman hemma hos Sara igår och kollade bilderna och bytte så vi nu har korten från alla kameror. Och nej, jag trivs inte här hemma blek och fet!
Är hellre brun och fet där nere, det ska ju gudarna veta.

Så nu har jag 250 kort att framkalla (inte bara Thailand) så bara dags att köpa ett nytt fotoalbum. Inte en chans i helskotta att det jag har nu räcker.

Och imorgon är det fredag och det är jag glad över. Ska man träna då? Eller träningsfritt?
Frågan är vilken dag som innebär fest. Båda i värsta fall, eller ska man säga bästa?
Så fyller ju världens bästa Liam år imorgon också och det får vi inte glömma!

Ska bege mig mot köket och diska nu. Har ju faktiskt lagat mat.
Blodpudding, räknas det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0