Inte tillräckligt med tid

Har nog känt för första gången idag att dygnets timmar inte räcker till. Med massa disk, 3 ostädade burar (en dock tom), en bur jag inte fick ihop själv, spån över ett helt golv och helgens kläder över hela min lägenhet och en timme på mig att fixa det. Kaos blev det hos Alexandra.

Iväg och träna, fastna på Shell med Bard i väntan på nästa träning. Som naturligtvis uteblev!
Där satt vi som 3 idioter och väntade på ingenting.
Hade jag vetat om det så hade jag hunnit med allt som skulle behövt ha hunnits.

Men nu ligger jag iaf i min nybäddade säng och ska läsa. Det händer inte ofta men det uppskattad!

Och bara för att va positiv för att jag har en bra dag ska jag säga att gårdagens fjantAlexandra är borta. Fick höra så mycket positiva saker i helgen och uppleva flera bra saker oxå så vad hade jag att deppa över?
Tänka va fort det kan vända! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0