Nu får det va bra!

Jag kan inte fortsätta såhär, jag måste tagga ner.  Jag förlorar greppet.
Det ända jag gör är att förstöra för mig själv. Och såra andra.
Eller det vet jag inte, men jag sårar mig själv iallafall.

Så jag hoppas att du har hittat in hit. Att du kanske läser det här.
För jag ber om ursäkt, säger förlåt.
Det kvittar säkert, men jag försöker intala mig själv att det känns bättre iaf.
Förlåt mig så hemskt mycket, jag förstår inte vad jag håller på med. Jag förstår absolut ingenting av mina handlingar.

Idag är det iaf step som gäller och passet är längre än vad det brukar. Kanonbra!
Har städat hela hemmet idah också, även dammat. Heja mig!
Egentligen är det ju onödigt då det aldrig är någon här, så jag borde kunna gå runt i skiten ändå :P

Annars är det 3 dagar kvar till helg. 4 dagar kvar till storstryk vilket jag sen ska stryka ett snabbt streck över med en öl!
Så vad händer på lördag mina vänner? :)

Nu ska jag hugga av min hamsters tänder och sen hans tassar.
Ha en trevlig tisdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0