Se framåt. Tänk positivt.

Måste hämta hem min data och få internet att funka så jag kan bjuda på bilder oxå. Bloggen är ju dötråkig (precis som att bilder skulle hjälpa)

Har fått julklappar idag från mamma och Nisse och Nisses föräldrar. Tack så mycket! Nu kan jag uppfylla mitt nyårslöfte :)

Har även kommit på en massa saker jag vill ha.
1. Finns en klockren soffa i en tidning. Frågan är bara om den är för stor så den inte får plats?!

2. En ny tv! Eller snarare 2. Men en duger för då kan jag ta in den andra i sovrummet. Men det blir nog oxå för stort.

3. En häftig tavla ovanför soffan. Och typ 3 till på andra ställen i lägenheten. Skulle vilja ha en asstor i svart/vit som är ett av mina egna kort. Kommer aldrig att ske dock.

4. En galet bra affärsidé! Jag ska börja brainstorma på riktigt. Ngt man kan bli rik på! Jag kan, jag vill.

5. En date tills på fredag! Och flera fredagar framåt haha.

Imorgon ska jag äta julbord hehe. Ska bli sjukt gott för jag har bara ätit ett :)

Dags att se på fame igen. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0