Blankt jävla papper!

Första dagen på semestern kunde ju inte ha börjat bättre iaf.
BLANKT JÄVLA PAPPER på besiktningen. När har det någonsin hänt mig?
Never. Sist åkte jag därifrån med 6 stycken tvåor och var mer än väldigt förbannad vilket slutade med att jag fick med mig en dator hem istället och bilen har fortfarande körförbud.
Och detta va snart två år sen...

Påvägen hem öppnade sig himlen så jag bestämde mig för att baka paj och lägga i frysen och ha när det behövs i sommar.
Och självklart började solen lysa då. Och självklart blev den ena pajen skit.
Men det räcker väl med att man försöker iaf?

Ska förresten spendera kvällen och natten ute i Blacka och det vet jag knappt när det hände senast.
En öl skulle va trevligt att dricka också.
Öl någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0