Punkt.

Kan hända att jag verkligen inte hoppas på regn idag. För då kommer det bli blött på trädgårn!
Totalt värdelöst att bussen går hem redan 22.55. Det är ju semestertider så dom borde sätta in extrabussar!
Det är ju synd att man vilar upp sig under semestern. Det får man helt enkelt göra på jobbet sen.
Har iaf dykt upp en massa grejer som ska försöka hinnas med.
Upp till Kusin Vitamn i Stockholm ett par dagar, sen ner i landet till Öland och efter vidare över till Göteborg för ett par nätter på hotell och lite Liseberg. Det blir nog bra och mysigt! :)
Väntar på sista maskinen tvätt ska bli klar så jag kan få bege mig hem och göra mig iordning.
Orka sitta själv när jag är van vid att absolut inte va det nu.
Ajöken, vi ses på trädgårn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0