Grattis till mig själv!

Jahaja, snart är klockan 19.52 och jag får snart ändra 5:an till en 6:a och endast vara 4 år från 30. Jäklar vad siffror.
26 jävla år snart alltså, och första utan farfar i livet.
Men jag fick ju ha honom i nästan 26 år och jag får tacka för det iaf!

Begav mig in till stan idag för att försöka göra ngt och tänka på ngt annat.
Kom hem x antal kronor fattigare men det är man väl värd när man fyller år?
Dock blev det inget jag egentligen ville ha då huvudet vägde 100 kg efter en lång natt och hjärnan va inte riktigt med mig heller för den delen :)

Men snart tittar gästerna in. Alltid trevligt att träffa släkten. Iallafall min!
Så ta hand om er och ta hand om varandra.
OCH ETT STORT JÄVLA GRATTIS TILL MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0