Hejhejhallå!

Efter mycket farande, flygande, spontana grejer och fotboll har jag helt enkelt inte haft tid att uppdatera er.
Drömelvan gick sådär, inte slut än men måste byta ut 7 spelare så byebye Jokern.
Men det va kul så länge det vara :)

I fredags va jag ute hos pappsen och käkade och drack gott.
Lördagen va jag extremt förstörd så och låg och segade tills Ryman hörde av sig och räddade min kväll.
Begav mig hem till Zako där hon och Ryman hade 22-årsfest med himla massa lekar och nytt folk.
Jag gillar lekar och nytt folk!
Sen va det krogen som gällde men det slutade med att alla skulle till Puls fick jag veta i bilen på vägen in till stan.
Gick då hem till Robin istället och träffade både nygamla och nytt folk.
En kanonhelg enligt mig :)

Ikväll ska jag se Sverige spela sin sista match i Em.
Sicket skit. Nu håller jag på tyskarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0