Helgen!

Helgen va tydligen så hård att jag försov mig imorse.
Tredje gången sen jag började på whirlpool januari 2007, så det är väl ändå bra statistik?!

I fredags blev det först öl i Kimstad,
sen öl i Blacka och sen öl i stan.
Drog till Harrys 02.10, det va en ny upplevelse.

Lördag började med en tågresa hem, kan ha varit mitt livs pinsammaste tågresa!
En pizza, lite dusch, lite fix och jag va som en ny människa.
Sen en sväng till Kim och Marcus för att hälsa på dom nyblivna föräldrarna och lilla Tilma :)
Vidare till stan för lite alkohol,
ner till Highlander, vidare till Olearys och sist men inte minst Harrys.
Sen blev jag "ifrånsomnad" och drog hem, tack ska du ha! :D

Söndag och en ny buss/tågresa till staden för att hämta min bil.
Lite häng i Kneippen innan jag begav mig hem med 2 lådor från Spicy Hot.
Det gäller att passa på när man väl är i stan och har tillgång till annan mat än pizza!

Så det har varit ett himla farande och det är precis så som jag vill ha det!
Utgång imorgon?
Utgång på lördag?
Vem ger mig en miljon så jag kan fortsätta leva detta mindre hälsosamma men extremt roliga liv? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0