I hela mitt liv har jag hört en sång

Internetdosan är upphittad! Jag slutar aldrig med att överraska mig själv :)
Så nu är räkningarna betalda så slipper jag oroa mig för det.

Skulle gått och hämtat min cykel som lekt juldekoration idag men jag hade ingen ork.
Det är inte lätt med bara några ynka timmars sömn om nätterna men det är så värt det :)
Slängde mig i sängen mellan alla rundor i tvättstugan iaf.
Frågan är bara vad jag ska göra nu hela kvällen.
Tvn har visst bestämt sig för att dö tidigt idag, inte okej!

Skulle behöva byta spelare i drömelvan men jag orkar verkligen inte.
Man skulle kunna säga att jag lägger mig kanske?
Eller så tar jag mig själv i kragen och fixar.

Om en vecka drar jag till PowerMeet också.
Ska bli himlarns kul även fast det tar emot att lämna ngt här hemma jag kommer sakna ihjäl mig efter!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0