6gånger

Fan va pengar man förlorar för att man går hemma en hel dag, skitans skitans skitans.
Har gått omkring och trott att jag varit bakfull hela tiden men kan säga nu att så inte var fallet.
Gårdagen på jobbet va förjävlig och hade åkt hem om inte Andy åkte med mig.
Kunde knappt röra mig utan att vilja spy.

Väl hemma efter an galet lång dag hoppade jag in i duschen och drog till mamma för lite mat.
Efter maten var jag tillbaks på ruta ett igen så åkte hem och la mig i soffan efter att ha tömt magen haha.
Sen sov jag i 2 timmar och tyckte jag mådde bättre. Bullshit!
Så den här natten var inte alls kul.
Dock mår jag bättre nu men har noll energi.
Kanske är för att kroppen inte behållt en smula av det jag fått i mig och äta nu vågar jag inte.

Nu har jag iaf gnällt färdigt för nu tänker jag inte bli sjuk en enda gång till detta år.
6 gånger redan får fan räcka!

Så nu ser vi fram emot jobb i helgen, eller kanske inte ser fram emot. Men måste göras nu när jag gått hemma.
Sen är det dags för sista innebandymatchen också.
Kommer få jaga en himla massa boll!
Annars är helgen helt tom och det tycker jag är himla skönt.
Tror min kropp är i stort behov av det :)



Fan oxå, måste jag tillägga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0