Det känns när det bränns!

Ska straxt dra iväg och träna. Stepbas med Mia och det borde ju gå rätt fort. Det brukar det.
Ska ta en promenad till gymmet idag oxå, älskar att vädret spricker upp på kvällarna.

Cissi och Ida hade bakat idag till jobbet så vi hade enormt stort torsdagsfika.
Cissis kladdkaka kan va den godaste jag ätit i hela mitt 25åriga liv.
Den ska jag göra någon dag och bjuda dom som förtjänar det!
Dessutom bakar dom jämt och jag aldrig.
Så idag hade jag lite tid över och gjorde lite chokladbollar.
Inte mycket men det sägs ju att det är tanken som räknas?



Om du visste att det här var din sista dag i livet, hur skulle du då vilja spendera den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0