Det va tider det!

Sitter hemma som en jävla pösmunk och är galet trött på det. Herregud.
Och inte är man nöjd när man är på jobbet heller, varför är man aldrig nöjd? :D

Men tack vare sjukdom är nu Åland klart och det är ju helt underbart!
Eftersom att grabbarna inte fick ihop ngt eget lag valde 3 stycken att följa med oss som hejarklack.
Eller det är nog snarare bara en bra anledning till att festa :D

Är fruktansvärt galet hungrig också men vågar inte äta ngt.
Snälla Linus åkte till Ica igår och köpte glass till mig för glass ska man ju äta när man är sjuk.
Men sen såg jag på internet att man ska undvika mjölkprodukter haha. Big Fail!

Låg i sängen igår och läste igenom mina gamla sms som jag fått 2003-2004.
Fan så jävla kul.
Finns ett par personer som förmodligen inte vill att dom böckerna kommer ut haha.
Antikvärde om några år.
Ibland blir man ju glad att man va nördig och gjorde störda grejer som 17åring.
Blir så kul 10 år senare, för att inte säga om 20!

Men nu ska jag ut och röka, får man inte äta så får man röka!



För vi älskade varandra i vått och torrt! Hahahaha!



Och han älskade mig lika mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0