Det vänder!

Äntligen så tror jag att magen är "bra"
Efter en i efterhand helt onödig cheeseburgare igår vaknade magen till liv.
Men idag känner jag ingenting, absolut ingenting!
Visar Kims våg rätt har dessutom 2 feta kg försvunnit från min kropp :)
Men det lär väl resultera i en ökning på 3 istället.

Annars spelas sista matchen i innebandyn idag, känns sådär.
För en månad sen tyckte jag det skulle bli skönt men nu är jag tveksam.
Även fast vi får pisk hela tiden tycker jag det har blivit kul.
Hur kan jag tycka att va utspelad är kul? Det här är inte jag!
Tur att Åland är bokat så man får lira lite där!

Så nu ska jag käka frulle och tagga till.
Heja Bkv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0