En glad tjej!

Idag vet jag inte vad som va med mig för såhär glad vet jag inte när jag va sist. Och jag har ingen speciell anledning till det heller?!

Visst Färjestad tog sig vidare i semin igår och det är ju helt fantastiskt. Hade trott att dom skulle åka ut direkt. Men vackra fina Färjestad vaknade till liv när det gällde ngt!

För att inte somna mellan tvättmaskinerna idag tog jag mig en promenad på lite mer än en timme. Fasen så tråkigt det är. Kände till och med för att springa istället men hade fel kläder.

Och nu sitter jag i soffan efter lite mat och funderar på hur jag ska hålla mig vaken. Kommer somna som ett litet barn om jag lägger mig ner.

Annars så är min bil nog trasig igen, det är bra skit. Älska bilar!

Dags att klä på sig lite och vakna till liv. Klockan är ju ändå bara sju och imorgon är det fredag. Jag Älskar Fredagar, dom är braaaa! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du mår bra! :D

2012-03-23 @ 01:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0