För det här är bra!

För att fortsätta på föregående inlägg, Åland It Is!
Herrarna har lyckats få ihop ett mixat gäng och följer med dom oxå, det här kommer bli grymt!

Fick avboka dagens träning på grund av tusen ton tvätt, värdelösa jävla tvättstuga att aldrig ha tider!
Skulle ha kört en rejäl storstädning också men blev bara badrum, Ruttes hem och dammsugning då sällskap väntas :)
Mat har han med sig också, lyxigt :D

Annars tackar jag ändå några där ute att ni aldrig skickade iväg en jävla ansökan åt mig till Big Brother.
Fy fan vilka idioter, vart hittar dom allt folk?!

Ha en trevlig tisdag mina vänner!
Jag hoppas iaf att få sova hela natten utan att bli väckt av jävla spöken eller liknande :)



Påväg till Åland förra året. Och yes, Fbk hade vunnit smguldet då så hoppas på en repris iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0