Hela världen är min!

Denna tisdag har ju inte varit annat än bra, nästan.
Jobbet sög men det får jag bjuda på, det har ju hänt förr!

Fick iaf höra det roligaste på länge. Nöjd är jag. Och väldigt nyfiken haha.
Men kan inte låta bli att må bra, shalalalalaaaa :))

Träningen idag va också kul. Hoppas på ont i kroppen imorgon, iaf ben och mage lär ju va döda.
Men det trodde jag ju om idag också men då kändes det bara i bröstet...

Färjestad vann igår oxå, älskade fina Färjestad.
Slå ut dom där jävlarna nu!

Och nu ska jag äta glass för att jag känner för det. Jag förtjänar det.
För vet ni, hela världen är min!



Och blev påmind om att det är påsk snart också. Kul kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0