Torsdag, fredag, HOCKEY!

Folkbladet hade ett himla bra horoskop idag. Det kändes precis som det va riktat till mig.
Men å andra sidan tror jag inte så mycket på sån där smörja :)

Va inne i stan och kolla hockey igår. Säger inte mycket mer om det...
Och imorgon smäller det igen. Hoppas verkligen på bättre resultat då!

Har precis varit en snäll dotter också  och bjudit mamma på mat. Passade på när Nisse är iväg i Usa, jag vill oxå till Usa!
Så nu sitter jag och inväntar träningen som jag inte ska va med på, jävla skit förkylning att komma tillbaks igen.
5e gången jag är "sjuk" sen jag kom hem från Thailand. Och jag är aldrig sjuk!
Fick skita i solariet också för det ska man ju inte heller sysselsätta sig med när man har en infektion i kroppen har jag hört. Dåligt.
Men vill inte få feber och skit heller för på söndag är det match och vi har lag för en gångs skull så det är det fan tre poäng som gäller!

Nu ska jag kolla lite mer med Åland. Känns inte som vi kommer komma iväg iaf. Himlarns skit.

Fredag imorgon som sagt va. Jag älskar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0