Underbar helg!

Har haft en hel klockren helg nu igen, fan va bra!

I fredags började jag coh Sara grilla och dricka ett par öl.
Anna och Robin kom förbi och vi spöade skiten ur dom på tecknet, va ju inte igår man spelade det!
Efter ett tag kom även Niclas, Blom och Brasso inglidandes.
Så här fick jag ett bevis på att jag faktiskt kan sitta och ta det lugnt med ett par öl :)

På lördagen va det bara att städa innan det va dags för förfest med tjejerna i laget.
Rutte lämnades även bort så hoppas han får det bra, annars jävlar ;)
Vid 7 traskade vi upp till Mariehult där den årliga Vingengalan hölls.
Det jag minns va riktigt kul men så har jag ju glömt hälften oxå, men säkert kanonkul iaf :)

Vet inte alls när jag gick hem men hamnade iaf här ett bra jävla tag.
När jag skulle lägga mig vid 8 har någon jävla idiot hällt ut chips i hela min säng.
Mitt humör sjönk och jag bara vägrade att städa så valde att lämna lägenheten och bege mig iväg.
Somnade väl vid 11 och sov 3 timmar skulle jag tro, rätt sliten asså :P
Men så värt det!
Vingengalan is the shit :)

Igår gled jag även in till Olearys för att se hockeyn, och färjestad vann. Shalalalalaaaa!
Idag blir träning och det var ju inte igår. Noll taggad men det äre väl bara att ändra på.
Så hej och hå vad det går.
Så snart är det helg igen och på fredag blire hem till Johanna och på lördag Olearys.
Det gäller att ligga i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0