Underbara helg!

Det går fort när man har roligt.
Ännu en helg är över och den har nog fan haft allt.

Fredagen startade med ett par öl på Harrys innan det va dags att bege sig upp till Himpa och kolla Hästen.
Nervöst vare men det slutade ju med en skön seger!
Detta skulle ju naturligtvis firas så vi tog en promenad till Olearys för mera öl.
Vidare till Wassa för lite mer (kanske inte det roligaste) men ändå.
Sen vidare till Niclas för lite vin och väldigt roligt sällskap som somnade haha. 2 av 3 höll sig iaf vakna!

Tror jag fortfarande va full när jag vaknade på lördagen, så det va ju bara att fortsätta!
Fram med ölen och sen lite McDonalds så va vi med i matchen igen.
Vidare hem till Macke för massa grogg innan det var dags för ett besök i Himpahallen igen.
Men inte alls med ett bra resultat. Så nu är det över för iår...
Om vi firade på fredagen får vi väl kalla det gravöl på lördagen.
Hem till Macke igen och ännu mera grogg och melodifestivalen.
Full som en kastrull blev jag och minns knappt låtarna.
Vidare mot en annan fest där vi gled in sist och kommer först i musikquizet, vilket himla bra lag!
Sen dog jag och ville åka hem, så efter lite tjatade lyckades jag få grabben att vilja åka hem.
Hur ofta händer det att jag vill hem? :D

Men efter en perfekt helg sitter jag nu här i soffan.
Vädigt många hundralappar fattigare, en innebandyvinst i benen och en Färjestadvinst i hjärtat.
Ge mig fler helger som dessa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0