Ajaj jag är redo!

Ännu mer taggad, trodde inte ens det va möjligt?!
Så SNÄLLA VÄDERGUD ge oss bättre väder än vad prognosen visar på lördag!

Insåg idag igen hur tråkigt det är med spinning.
Tror det har en himla massa med musiken att göra för idag va det bara skitlåtar.
Kan inte jag bara få välja all musik och sen sätter instruktören ihop schema efter det?
Och gärna ett nytt pass varje vecka, då skulle jag va nöjd.
Det är väl inte för höga krav? :D

Nya regler på jobbet igen, drabbar inte mig så mycket men älskar ironin som kommer fram efter varje möte.
Det är det enda som gör det kul.
Eller just det, jobbet är kul!
En dag kvar denna vecka iaf, skönt som satan.
En tripp till systemet imorgon och köpa en massa lyxdricka som man inte göra annars.
Har ju ovanligt mkt pengar över denna månad så kan nog slinka ner både det ena och det andra ;)

Käkade lyxmat idag ocå, korv med bröd och ett glas oboy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0