Heja Sverige!

Med tanke på att jag hoppas att denna helg kommer bli en av de bästa detta år så kan jag inte låta bli att tänka på den som lätt ligger i topp 3 än så länge.
Detta på grund av att Unibets reklam visades i pausen på hockeyn.
Och jag talar givetvis om den helgen när Hästen kvala.
Om morgondagen blir ens hälften så bra kommer det att bli succe!

Sitter hemma och käkar Doritos, dricker öl och kollar hockey som sagt va.
Det är rätt märkligt men jag trivs nästan med att sitta här själv, har inte ens försökt att komma på ngt att göra.
Vilket betyder att jag går framåt i utvecklingen med att bota mig själv emot att vara rädd för ensamhet.
Dock håller jag fortfarande fast vid att det är bra mycket trevligare med sällskap!

By the way, Heja Sverige!



Synd att jag inte bodde i Göteborg som barn och haffade dig på gatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0