Helgen

I fredags va det meningen att jag och Cissi skulle gå och käka och dricka några öl.
Men eftersom att jag är jag så kan jag aldrig stanna där.
Efter ett par timmar på Harrys tog jag tåget hem och höll på att hamna i Linköping då jag mötte 5 grabbar på vägen till tåget.
Som tur va klev Sanna och Heidi på så det blev aldrig av.
Hamnade istället hemms hos Markus och somnade i soffan (läs deckade) vid klockan 7 efter en massa konstiga lekar och en och annan öl.
Men trevligt hade vi!

Lördagen bestod av att va fyllechaffis och det kan ju inte ha varit det roligaste jag gjort i mitt liv.
Det positiva va dock att fredagkvällen typ blev gratis då :)
Kom hem vid halv 5 och somnade som ett litet barn även fast jag inte va trött...

Idag har jag stekt på uteplatsen som lätt hade 100 grader. Svettades mer än i en bastu...
Och imorgon är det dags för jobb igen, vilken himla tur jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0