Maj!

Ny vare sådär länge sen igen som jag lämnade fotspår här.
Har helt enkelt inte haft tid eller lust.

Jag jobbar, tränar, äter, far runt med en himlarns massa folk och njuter av livet. Är rätt så nöjd just nu :)

Kör på en nykter helg då min kropp i tisdags blev galet bakfull vilket slutade med att jag svimmade och vaknade upp på golvet utan att fatta någonting. Tar det som ett tecken på att man borde tagga ner. Precis som när jag för en månad sen söp sönder magen eller liknande.

Har haft en trevlig kväll hemma hos Sara med kladdkakesvull och brödbak! Duktiga va vi oxå och slängde kakan som vi inte åt upp. All cred till oss!

Så nu checkar jag ut och ska glo på Transformers, galet bra.
God natt allt folk, ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0