Sol sol sol och lite värme.

Helgerna bara springer iväg även fast man inte ligger död och utslagen i soffan en hel dag.

I fredags fick jag order av Sara att göra en kladdkaka att komma bort med och hennes önskan blev min lag. Så då blev det svull och brödbak.

Lördagen började med att rensa ogräs i solen innan jag fick finbesök från stan. Jompers och jag svullade mat och drog runt lite och hälsade på folk innan vi drog på bio. Såg The Lucky One och ett par tårar kom fram. Helt klart sevärd!
Sen hem till honom och se slutet på hockeyn innan sängen kallade. En bra och fullspäckad dag.

Nu har jag precis klippt gräset och käkat frulle och ska slänga mig i solstolen med en bok. Idag är en dag jag älskar min uteplats!

Vi hörs, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0