Stängt.

För att kunna bry sig om sig själv måste man nog sluta att ödsla energi på andra.
Så nu ska jag skita i andra och börja sköta mig själv.
Jag ska hitta mina psykiska problem och bli vuxen, eller något liknande iaf.
Jag ska sluta bete mig som en råtta och sluta klanka ner på dom som inte förtjänar det bara för att jag känner för det.
Speciellt när jag inte är intresserad av det du har iaf.
Jag förstår mig inte på mig själv.

Därför ska bloggen nu va lösenordsskyddad.
Ingen ska ha tillgång till det först.
Bara jag, innan jag har fixat mig själv.
Det är bara tanken som är det jobbiga, inte själva grejen.
TöntAlex, IdiotAlex, pinsamma jävla helvetes Alex!

Fuck You, Fuck Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0