Välkommen tillbaka!

Välkomnar mig själv tillbaka, tack ska du ha Alexandra!

Om 16 timmar har jag inte använt facebook på en vecka, fan va bra av mig!
Ska fortsätta såhär, facebook är skit :P

Igår spenderade jag hela dagen hemma hos Linnea med henne, Erik, Kim och Marcus.
Självklart alla barn oxå :)
Tänk va trevligt man kan ha även fast man är nykter :)

Idag gled jag upp med mamma, mormor och Nisse till Vånga och köpte blommor för 250 kr, rätt mycket för massa blommor som jag snart kommer döda.
Men fint är det, nu ska bara mormor och Hasse komma och riva bort all skit som växer längst med planken.
Det kommer bli bra det här, välkommen hit på besök!
Som belöning blev det rabarberpaj och smörgåstårta, inte äckligt det inte!

På eftermiddagen gled jag upp till Ekvallen för att se på fotboll och försöka döda mitt fotbollssug, det gick inte.
Gick snarare åt andra hållet, det spritter i benen på mig!
Ölfotboll snart va? :)

Och nu sitter jag här efter en helt nykter helg, mår bra i både kropp och själ och ser fram emot en ny arbetsvecka. Fast där kanske jag ljög lite.

Förresten lutar det åt PowerMeet iår igen, lite abstinens efter det oxå.
Bönar och ber om att jag får ledigt!

Så som sagt va, välkommen tillbaka gott folk, välkommen att snoka!



Snyggjävlatjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0