Apr. 16, 2013

Våren börjar närma sig och jag ser fram emot det så galet mycket. För första gången på länge känner jag mig glad på riktigt.
Fram med utemöbler, värme, grillande, glass, slänga vinterjackan åt helvete och uteservering. Ge Mig Typ Nu!

Den stora frågan är dock hur jag ska göra med semestern. Whirlpool är ju sämst och stänger ner sista veckan i juli och dom två första i augusti. Känns lite väl sent..
Funderar på att ta veckan efter midsommar oxå.
Kan inte bara någon bestämma åt mig hur jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, ta veckan efter midsommar för då är ju vi där! Sen kommer jag tillbaka veckan 22-28 juli, då får du oxå gärna vara ledig hehe!

2013-04-17 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0