Apr. 23, 2013

Bloggappen är ju totalt värdelös. Har inte funkat på flera dagar.

Helgen har varit kanon. Hunnit med och träffa alla mina vänner med barn, varit hos farmor, grillat lite och hängt med släkten på BodaBorg.
Det enda målet jag hade där va att ta mig igenom banan Tuffare där jag inte hade en chans för 2 år sen men den här gången gick det fan!

Hade min "sista" mätning idag och jag är äntligen i hamn! -12,3 kg har försvunnit från min kropp och över axlarna ser jag ut som ett litet vitt barn från Etiopien jämfört med innan. Började faktiskt gråta för att jag tyckte det såg så konstigt och fel ut. Det var lixom inte jag..
Men nöjd, det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0