Apr. 28, 2013

Gårdagen levde upp till förväntningarna och Siemensfesten va grym!
Lite besviken på artisterna men kul med allt folk och maten var supergod. 3-rätters slog dom till med :)

Idag mår jag verkligen inte bra och gick inte upp förrns klockan två då jag hade huvudvärk från helvetet. Kan helt ärligt säga att jag bara haft ondare i huvudet 3 gånger i hela mitt liv. Fast är nog en härlig blandning av förkylning och alkohol.

Slängde i mig en pizza idag för första gången sen 1e januari. Kommer inte ha problem med att inte äta det på ett tag igen för så häftigt va det faktiskt inte.

Nu ska jag titta på Mammas Pojkar och sen sova. Jobbet kallar ju imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0