HJÄLP!

Vara kvar på Söderbergs med mindre lön och dåliga arbetstider? Axeln mår bättre men mitt psyke klarar typ inte skiten. Är typ tjutfärdig varje dag pga den där jävla kundundersökningen. Jag hatar att ringa och dom hatar när jag ringer..

Gå tillbaka till Whirlpool med risk att axeln går sönder igen. Men med bättre lön och arbetstider. Visst jag hatade det jobbet också men just nu är det här värre. 

Måste ha bestämt mig imorgon så kom med råd, snälla. 
Är man kvar på Söderbergs är det meningen att man ska bli anställt hos dom om 4 månader. Vill jag det? Eller vill jag fortfarande börja plugga? Är det värt att kanske gå ner 2000 i lön i månaden? Axeln kanske håller men jag har ju inte råd att göra någonting. 
Skaplig ångest och panik! 
Ge mig tips, snälla!



Kommentarer
Postat av: jenka

man ska aldrig vara på ett jobb som bryter ner ens psyke ! jag jobbade på friskis i nyköping när ja bodde där och vantrivdes något enormt vilket resulterade i att min mage tillslut gav upp och jag hamnade på sjukan :/ när jag sen blev uppsagd(via telefon desutom!) så gick jag därifrån med ett leende på läpparna ! jag personligen jobbar hellre på ett jobb där jag tjänar mindre och TRIVS än högre lön och vantrivs ! vad vill du plugga då ? kan vara skönt att komma ifrån arbetslivet lite också ett tag för att både kanske sadla om eller känna att man vill bara vara elev för ett tag och samla kraft för ett nytt arbete! så jag skulle antingen gå tillbaka till jobbet (det gamla) för att sen föröska komma fram till om du ska plugga eller inte och sen söka ett nytt jobb som är till för att din kropp inte skadas !

2013-12-17 @ 17:07:38
Postat av: Kim

Du ska INTE vara kvar på söderbergs! Du mår inte bra alls av att jobba där!

2013-12-17 @ 17:15:01
Postat av: Sara

Inte Söderbergs! Viktigast är att du mår bra
Och det gör du inte där...
Följ ditt hjärta!
Kram <3

2013-12-17 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0