Så jävla tråkigt liv.

Plockade fram världens finaste snowboardjacka idag och hittade även liftkortet i fickan.
Fy fan vad ja är bitter över att jag inte får åka till fjällen. Jag typ kräks av att jag är så arg. 
Jag är så jävla missnöjd på att inte komma iväg på någonting eller någonstans. Jag vägrar ju åka själv och det finns ingen som vill med.
Jag skulle lätt kunna boka en resa till både fjällen och utomlands bara sådär.
Men nej nej, i Blacka ska man va jämt. Så jävla kul!

Förbannade jävla tråkiga skitliv. Dra åt helvete!

Kommentarer
Postat av: killen.blogg.se

Men uch då tjejen , inte på humör alls , men kan förstå dig o hur du tänker o känner .. aldlrig roligt ne det blir som man tänkt sig eller vill sig .

2013-12-10 @ 15:16:59
URL: http://killen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0