Feb. 04, 2013

Då försvann min fina BMW tillbaka ut till Åbyskogarna igen. Skulle mer än gärna ha den kvar ett tag till men man får vara glad för det lilla :)

Jobbet va lika segt som vanligt och det kändes inte ens att jag varit borta. Nacken är död och jag har bokat tid hos Rehabkliniken för att se vad som kan göras. Dock ingen tid förrns på onsdag då vi ska vänta ut och se om det blir bättre eller som större åtgärder behövs..

Dag 1 på bantning idag igen och det enda jag kan tänka på är chokladen i kylskåpet. Helvete så sugen! Men bara att bita ihop till nästa mål. Suger dock att kroppen säger ifrån från att träna, jävla vurpa att förstöra allt för mig. Klantarsle.

Nu väntar duschen och sen ner en sista sväng i tvättstugan. Det är underbart att ha den i ett annat hus i detta väder.

Tjoåtjim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0