Feb. 14, 2013

Alla hjärtans dag idag. Tillhör gänget som aldrig direkt firat denna dag oavsett om jag haft pojkvän eller inte. Tycker det är mycket roligare att ge bort eller få saker på dagar som man inte "förväntar" sig något. Men det är ju jag det!

Dagen har iaf spenderats på mitt alldeles underbara jobb, tvättstugan och gymmet. Är sjukt stolt över att jag begav iväg och körde spinning för var verkligen noll taggad.

Folk börjar även säga att det syns att jag gått ner i vikt nu och det gör mig glad! :) Det konstiga är att jag tycker jag är fetare nu av någon anledning. Vet dock att det inte är så då arbetsbyxorna jag inte kunde ha för mindre än ett halvår sen glider av. Använder värmeshorts typ för att inte visa röven när dom glider när för att jag inte orkar dra upp dom hela tiden.

Nu vill jag bara hämta tvätten och krypa ner i sängen. Orkar inte ett skit mer idag.
Hej-på-er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0