Feb. 16, 2013

Jag hatar folk som tjatar. Hade precis klätt av mig och krupit ner i sängen när grannen plingar på dörren som en tok och tjatar om skjuts till stan. Och den här killen slutar aldrig så va bara att klä på sig och köra. Inte ens lite värt det.

Igår va det iaf fest men inget att hänga i granen direkt. Lirade lite innebandy med konstigt folk i vånga innan så hade inte dyngångest över alkoholen.

Idag däremot är det mycket ångest i min kropp. Har varit hos farmor och ätit allt, precis allt jag kom över. Men satans så gott! Är taggad för bantning och träning nu på riktigt så imorgon dras det igång med en heldag med massa innebandy.

Men nu är det dags för skönhetssömn.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0