Feb. 19, 2013

• Äntligen en innebandyträning som jag var död efter. Bagge satte full fart på oss från start och det tackar jag för. Synd att han inte kan ha oss jämt bara..

• En tredje omgång hos naprapaten väntar imorgon och det ser jag inte fram emot. Får inte träna efter heller så frågan är vad jag ska hitta på då. Lätt en solning på min bleka kropp iaf!

• Testade sommarshortsen idag igen i brist på annat och nu kommer jag i två av fyra par och inom 1 månad borde jag kommit i dom andra 2 oxå om jag sköter mig :)

• PsykGrannen gick förbi mig förut när jag satt och rökte. Jag blir fasen rädd varje gång jag möter henne och får för mig att hon ska hugga mig med kniv.

• Puss Och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0