Feb. 20, 2013

Tredje gången hos naprapaten idag och det gjorde ondast av alla gånger. Fick en fjärde tid inbokad men det är mycket möjligt att jag kan boka av den. Känns som att det kommer ske och att jag kontaktat vårdcentralen oxå, det här går inte. Men mest måste jag hitta nytt jobb då min kropp verkligen inte pallar mer..

Efter drog jag mig till solariet och somnade som efter en låt och det var jag fasen värd.
Och eftersom jag inte fick träna åkte jag till mamma och fick lite hemlagad soppa :)

Kvällen avslutades hos Ludde med honom och Blom och filmen Skyfall.

En helt okej onsdag och nu är det bara 2 dagar kvar till helg.
Men först mätning imorgon, kommer inte va ett bra resultat den här gången heller :(

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0