Feb. 21, 2013

Jag är förjävla bra på att förlora fett även fast jag inte kunnat träna så som jag vill. -2,4 kg tackar!
Försökte få lite folk på gymmet idag att bli min personliga tränare men gick inte. Får fråga ut andra människor som man känner om dom vill plåga mig där nere :)

Bara en dag kvar att jobba och det tackar jag för. Ska bli skönt med helg och ser ut att bli en med lite alkohol både fredag och lördag. Men bara lätt på fredag om det är bowling inräknat för annars håller jag mig undan så jag är pigg inför kvällen och kan sola och träna på morgonen.

Nu är det soffhäng som gäller. Fan så skönt att det är helg så jag slipper hänga själv!

Hejdå Bubbelvatten som tydligen inte får finnas i mitt liv längre :(


Kommentarer
Postat av: Nina

Varför inte bubbelvatten?

2013-02-21 @ 22:06:22
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.com
Postat av: Nina

Och vad duktig du är förresten!! Kram

2013-02-21 @ 22:07:20
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tackar! :)
Bubbelvatten torkar tydligen ut kroppen typ så därför jag går upp i vikt på vätskan hela tiden. Måste va vanligt vatten så allt jag tvingat i mig i 2 månader har varit i onödan :(

2013-02-24 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0