Varning för äckel.

Jag tappa min blånagel nyss och det är verkligen en vacker syn. Ska låta er få se en bild ;)

Min rygg/nacke är fortfarande åt helvetet. Ont på jobbet och förbannat ont hos naprapaten oxå. Ska dit en TREDJE gång och jag som oftast bara behöver en. Helvete vilken smäll det blev helt enkelt.

Träningarna de senaste dagarna har varit pissdåliga känns det som. Får springa arslet av mig på innebandyn imorgon typ.

Fick även supergoda kokoskakor av farmor idag. Hela frysen är full av bakverk och det är så himlarns svårt att låta bli, men i veckorna ska jag fan kunna låta bli!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag läste nånstans om worldofshape.se fitnesskampen och det låter ju som du, du gillar ju att träna och har vinnarskalle! Sara som jag känner gjorde det, -8kg, -13 cm midja och -6 cm lår på 30 dar! Och förutom att bli snygg kan man vinna grymma priser!

2013-02-11 @ 22:12:30
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0