Imorgon!

Imorgon smäller det äntligen, hej Lofsdalen!
Ska bli så himlarns skönt att få ställa sig på en bräda igen, ha kul och lägga träning och bantning på hyllan och bara göra det jag känner för.
Det är jag fan värd!
Lite synd att räkningar steg till nästan 8000 denna månad när man ska iväg men bara le och se glad ut.
 
Idag är iaf en dag som känns låååång och tråkig.
Gled till simhallen en sväng för en solning och sen till gymmet i över en timme för lite styrka och löpning.
Känner mig jävligt duktig så ikväll ska jag fira rejält med en liten påse grillchips och en kall öl, hej semester!
 
Så nu ska jag avsluta detta inlägg med att säga att jag är jävligt glad och tack pappa för lånet av bilen och det andra :)
 

Kommentarer
Postat av: Farzan

Tack själv....;)..har alltid drömt om o få köra en Mazda 626...;D

2013-01-26 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0