Jan. 08, 2013

Ligger och segar i soffan och ser på Family Guy i väntan på årets första innebandyträning. Lär gå åt helvete vilket är synd då det är dags att spela semin i dm imorgon.

Tog en sväng ner till simhallen imorse för att sola och sen ett varv runt Blacka för att roa mig då jag inte fick jobba idag. Synd då jag behöver pengarna!

Min nya telefon kom idag oxå så snart börjar väl allt krångel med nummerbyte och abonnemang med mera..

Maten idag bestod av nudlar och en "wok" av kassler, kantareller, ostron/sweet chilisås. Ser inte speciellt kul ut för världen med helt okej gott!


Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vad gott det ser ut! Glöm inte att mesta ditt nyanr till mig om du byter!

Pöss o kram

2013-01-08 @ 21:51:07
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad är det för nudlar? :)

Svar: Fibernudlar från Ica bara :)
Alexandra

2013-01-10 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0