Jun. 10, 2013

Jag trodde fan aldrig att jag skulle säga såhär när det väl blev bestämt att vi får gå hemma med betalt men, idag är jag fan bitter över att inte fått jobba!
Förlorar massa pengar jag redan räknat med som en bonus..

Stressat som en tok oxå med tvättstugan, gymmet, matlagning, gräsklippning hos farmor och besök hos farfar i minneslunden innan det va dags för mig att fixa mig för jobb och när man precis är klar får man veta att man inte ska jobba :/

Blev en sväng till hyttsjön och tacomiddag istället. Och det va rätt skönt oxå :)

Och nu är det snart sovdags så jag orkar upp tidigt och gå till gymmet innan solen steker på himlen!

"Grattis farfar på födelsedagen oxå <3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0