Jun. 18, 2013

Jag är sämst i världen på att ta kort. Idag är en dag som jag borde ha tagit 100 kort på.

Jag, Nina, Mark och Tora tog en promenad till Kimstad där resten av alla nära och kära var. Där blev det poolhäng och korvgrillning vilket för mig är en helt perfekt dag!

Sen bar det iväg till gymmet för mätning och där visade alla tre staplar bra resultat vilket är helt sjukt med tanke på hur jag har levt!

Imorgon bär det av till Medicinskt Centrum och förhoppningsvis får jag en kortisonspruta i axeln.
På kvällen glider hela gänget mot smultronstället så jag hoppas på kanonväder imorgon oxå.

Fick låna ett par brillor av Nina idag förresten. Helt min stil och rätt storlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0