Mar. 04, 2013

Dagen började skit men slutade bra.
Vid klinga inser jag att jag glömt min shake hemma. Väl på jobbet är jag uppskriven på långtidsfrånvaro och jag fattar ingenting. Pema har då glömt säga till mig att jag ska va hemma, braaa!
David hade dock stukat foten så jag fick va kvar iaf vilket jag verkligen ville då, inte.
Anledningen till att 5 stycken av oss som varit där i över 5 år får gå hem när vi är för många är att dom som inte ens varit där i 3 månader inte ska tappa farten.
Jävlar så rättvist, verkligen, älska bemanning!

Dagen avslutades iaf med ett grymt BodyPump-pass och serien Girls som jag börjat titta på. Lite märklig men nu börjar den bli bättre :)
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0