Mar. 05, 2013

Känner mig lite speciell på ett bra sätt då jag nu kommer få reseersättning för att åka på träningarna då mitt sällskap har turen att få åka till Thailand. Är nog inte många som får "betalt" för att träna i division 2 i innebandy ;) Hade dock hellre spenderat onsdagarna på gymmet med In Shape men det får helt enkelt vänta!

Annars har det inte hänt mycket av värde idag. Mamma och jag hängde på gymmet innan jag drog på innebandy och det visade sig att jag hade mer träningsvärk än vad jag trodde :)
Skönt med ett litet gym då det alltid finns någon att prata med, dock synd att det ofta kryllar av människor man inte vill prata med oxå.

Jag tackar för ordet och önskar en trevlig onsdag!


Ta mig tillbaka för en dag eller två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0